'olen lihava, ruma ja ällöttävä. kukaan ei huoli mua. koko maailma inhoo mua. kunpa vaan voisin kuolla pois. mun on pakko laihtua.' tää on sitä mitä mä elän joka päivä. inhoon sitä, mut en pysty lopettaan.

en voi kertoo kellekkään koska en haluu et musta puhutaan mun selän takana totuuksia. mua ei haittaa, jos joku katkeruuttaan puhuu paskaa, mut en haluu et kaikki juoruu 'tiesitkö et sillä 9d:n hillotytöllä on syömishäiriö? se joutuu kuulemma pakkohoitoon..'

mua oksettaa pelkkä ajatuskin. mua ahdistaa valehdella kaikille ja sanoo vaan et kaikki on hyvin, mut en vaan pysty sanoon ettei mikään oo hyvin.

eilen tekstailin maailman parhaan tyypin kanssa. täällä voin kutsuu sitä vaikka hillopojaks, koska kun mä oon hillotyttö niin mun mielestä sen kuuluu olla niin. ois täydellisä jos mä pääsisin ihannepainooni (50-55 kg) ja sit me päädyttäis yhteen ja saatais parin vuoden päästä lapsii, 4 poikaa ja 2 tyttöö, ja sit 70 vuoden päästä oltais vieläkin yhessä. <3

mut tällästä ei tuu ikinä tapahtuun. eikä se haittaa, koska jos se rakastuis muhun nii oltais paljon yhessä ja sit se sais tietää ja te ette varmaan ees tajuu kuinka paljon häpeisin. sit se jättäis mut koska mä en oo täydellinen. mun on pakko täydellinen.

mä tykkään kukista, mut en ruusuista. mä rakastan ihmisiä jotka ei hymyile ikinä ja mä rakastan ihmisiä jotka hymyilee aina. mä rakastan emopoikii, mut hillopoika on ulkoisesti hoppari ja sisäisesti fruittari ja rakastan sitäkin. mä rakastan fantasiaelokuvia. mä rakastan hauskoja kirjoja, niinku se tanskalainen (vai mikä olikaan) retrograd. mä tykkään eläimistä. meillä on koiria ja akvaario ja tarantella. mä rakastan niitä. mä rakastan meiän historian opettajaa. mä inhoon humalaisia ihmisiä. mä pelkään pimeetä ja ukkosta. mä rakastan palapelejä. mä rakastan meiän mökkiä. mä inhoon lomaa. mä inhoon vaakaa. mä pelkään oikeeta tykkäämistä.

mä viiltelin joskus. se oli kivaa. oli ihanaa päästä vaan pois kaikesta henkisestä kivusta, kun sattu niin paljon fyysisesti, ettei pystyny aatteleen muuta. mä poltin joskus. sekin oli kivaa. tänään poltin taas yhen tupakan, mut se ei ollu enää niin kivaa. sen jälkeen koko loppupäivän tuntu siltä et kaikki ohikulkijat aatteli 'onpas ällöttävä tyttö. tollanen lihava ja vielä haisee ihan tupakalta.' kun pääsin kotiin vaihdoin vaatteet. se oli kivaa.

I don't care if it hurts,
I want to have control.
I want a perfect body,
I want a perfect soul.
I want you to notice,
when I'm not around.
You're so fucking special,
I wish I was special.

But I'm a creep, I'm a weirdo.
What the hell am I doing here?.
I don't belong here

toi on hyvä lopetus. nyt surffailen vielä vähän thinspiration-sivuilla ja sit ehkä nukkuun et huomenna pääsee taas ylös sängystä. :)