tänään alkaa 7-10 päivän vesipaasto. toivotaan et menee hyvin, enkä sorru. :) tsemppiä hillotyttö! sä selviit kyllä, muista et mikään ei maistu niin hyvälle kun laihuus. (:

heräsin tossa yheksän aikaan. näin ihan hirveetä painajaista. olin jossain ulkomailla jonku miehen kanssa ja siellä oli ihan hirveesti sellasia punasilmäsiä lapsia joilla oli jotenki vähän oudot kädet ja sit oli sellasia miehiä jotka yritti saada kaikki terveet luovuttaan verta niille lapsille ja sit mä ja se tyyppi kenen kansssa mä oli siellä lähettiin juokseen karkuun (koska siis kun sinne meni luovuttaan verta nii ne imi ihan kuiviin ja sit kuoli) ja sit mentiin piiloon sellaseen paikkaan ja sit ku ne miehet seuras nii se tyyppi antautu et ne ei löytäis mua ja sit mä heräsin. :o

tässä huomenet ja päivemmälläkirjotan lisää. <3