mulla on ongelma. mua ärsyttää jotkut ihmiset ihan tajuttomasti. ja mä oikeesti lähes räjähdän, kun ees kävin niitten kuvissa (siedätyshoitoo, koska joudun katteleen niitä taas koulussa). VOI HILLOPULLAMUNKKI! taidan kehitellä jonkun oman vaihtoehtotodellisuuden ja hillua vaan siellä kaiket päivät, ettei tarvi kattellaa niitä naamoja ja etten aiheuta ongelmia. :)

tänään on tunnerikas päivä. aamulla melkein aloin itkeen kun en löytäny hammastahnaa mistään (että siis mitä hitsiä?! :D), sit nyt oon aivan totaalisen kiukkunen ja toivotaan et parin tunnin päästä oon sit ihan happyhappyhappy :D

ainiin. meinasin äsken lähtee kauppaan mut sit tuli mieleen sen cassien kaverin repla eilisessä skinsissä, "mutta siellä on ruokaa!", ja päätin etten meekään, sit aattelin sittenkin mennä ja sit totesin et en jaksa kun täytyy ettii jotain vaatteita, meikata, tehä jotain hiuksille, ymk. eli en jaksanukkaa mennä ja sit tulin koneelle ja laitoin jali ja suklaatehdas pyörimään et kuulen ne umppalumppien laulut!<3

laitan varmaan vielä jonku kuvan tänne tai sit en, mutten kirjota enempää nyt. :)

z30079188.jpg