haluun alottaa tän anteekspyynnöllä. anteeks kun mä oon näin paska, anteeks kun mulla ei oo itsehillintää, anteeks kun tilitän, vaikkei ketään kiinnosta.

toisena haluun kertoo miten paljon inhoon itteeni sen takia, et repsahdin taas. mulla meni hyvin, pärjäsin jo päivän, ja sit tein sen virheen. mä vihaanvihaanvihaan itteeni! vihatkaa tekin mua.

mut asia on hoidettu jo. jos epäonnistun, itken hetken ja yritän uudelleen. itkemiset on itketty ja nyt yritän uudestaan. pää pystyyn, ruuat roskiin ja ens kerralla enemmän yritystä. :)

eli tää osio on nyt hoidettu. nyt haluun kertoo et olin aamulla verikokeessa. menin sinne pyörällä, n. 3 km, enkä meinannu pystyy ees polkeen koko matkaa, kun mua huimas niin paljon. muttei siinä mitään ongelmia ollu, kaikki kunnossa.

sit haluun kertoo et mun päätä särkee aivan tajuttomasti, mut se on mulle ihan oikein kun oon tällänen paska epäonnistuja.

sit kerron vielä huomisesta hesan reissusta sen verran, et siitä tulee katastrofi. toivottavasti pystyn järjestään asiat jotenkin hyvin. :)

nyt vielä hyvää yötä kaikille, koska en varmaan kirjota enää tänään, ko särkee päätä niin tajuttomasti. :F enkä ehi aamulla kirjottaan huomenna koska lähetään jo joskus 8, mut kerron reissun risut ja ruusut sit illalla kun tullaan kotiin, jos vaan jaksan. :)

hyvästi, mes collants amies!<3