huomenta. eilen opin uusia asioita: en voi rakastaa itteäni lihavana, kukaan muu ei voi rakastaa mua lihavana, nälkä on parempi tunne kun kylläisyys, syyllisyys on kamalaa (melkein aloin viilteleen taas kun tuntu niin hirveeltä), syöminen ei kannata. ja päätin yhen asian, mä en syö ennen kun koulu alkaa, et oon sit kaunis. :)

tänään noi menee taas uimaan, eikä tietenkään voi ottaa mua mukaan. ei se mitään. hyvähän se on. voin väittää syöneeni sinä aikana kun ne on siellä, ja saan olla täällä rauhassa. henri (nimi muutettu), eli mun vanhempi pikkuveli, aiheuttaa mulle suunnatonta henkistä kärsimystä.

ootan myös vastaussähköpostia yheltä tyypiltä, mut ei se oo vielä jaksanu vastata. :/

MUN ON PAKKO TEHÄ JOTAIN JÄRKEVÄÄ! miks mä en saa mitään tehtyä? alkaispa koulu jo, niin ois jotain tekemistä. :F

ei enempää nyt. kirjotan varmaan tänään vielä lisää, mut en oo varma jaksanko. momo.

p.s. mä oon miettiny jo kauan, et kun purkassa on kaloreita, niin tuleeks ne kalorit kun sitä pureskelee, vai vaan jos sen nielee? :o