kolmatta päivää syömättä. ei mitään isompia ongelmia. vähän särkee päätä ja huimaa, mut eiköhän tää tästä. nälkä itse asiassa ei oo. mietin just äsken et miltä nälkä ees tuntuu? mun nälkä on sitä kun huimaa niin paljon ettei meinaa pysyä pystyssä ja silmissä sumenee, siitä tiiän et pitää syödä, mut on kai olemassa joku oikee tunne nälälle..

sit kun tää on ohi (eli kun koulu alkaa), pidän herkuttelupäivän. ostan ihan sikana herkkuja ja syön ne. nam<3 jos pidän. ehkä en pidäkään.. sit mahdollisen herkkupäivän jälkeen alotan greippidietin. ½ greippi joka päivä, ei muuta.

tänään "söin pitsan" ja eilen myös. oon itse asiassa jo aika hyvä esittään et syön. eilen "söin pihakeinussa" eli menin pihakeinuun muka syömään, mut heitin pitsan pois ja tänään mukasöin kun ketään ei ollu kotona, ja laitoin sen pitsan pois. oon ylpee ittestäni, vaikken vielä kovin pitkällä ookaan. :)

okei tarkemmin ajatellen mulla alkaa olla veto vähän pois kun en oo syöny ja silmissä sumenee aika usein, mut ei se haittaa. makoilen vaan sohvalla kaiket päivät, nii ei mitään ongelmaa. aattelin myös et voisin "tulla kipeeks", sit voisin vaan maata sohvalla ja ois hyvä tekosyy olla syömättä. :)

ehkä haastan jonkun pelaan mun kanssa jotain nii aika kuluu nopeemmin.. :) täytyis mennä hlinnaan, mut siellä on niin iso kiusaus syödä ja lisäks en oikeesti vaan jaksa.

tässä joku päivä kun jaksan, meen käymään kylällä ostamassa second day volyme hiuslakkaa ja muotovaahtoo. sit kun jaksan. se vois olla ehkä maanantaina.

oon nukkunu viime aikoina aika huonosti. siis silleen huonossa asennossa, et mulla on niska ja selkä kauheen kipeenä koko ajan, eikä se varsinaisesti auta asiaa. täytyis varmaan vaihtaa tyynyä tai jotain keksii.. :/

ens keskiviikkona pitäis mennä iskälle, mut mä jään mielummin kotiin, koska iskällä on vaikee olla syömättä. siellä on jotenkin niin erilaista, etten siellä ees aattele syömistä, vaan syön vaan. se on tavallaan kivaa, mut nyt kesken paaston se ei oikein auttais asiaa. meiän pitäis mennä sinne koska äitillä on pitkiä työpäiviä. jos onnistun jäämään tänne, se on hyvä, kun äiti on pitkää päivää töissä, oon paljon yksin kotona, eli kukaan ei kyttää mun syömistä. jeijei!<3

nyt ei enempää. momo<3