eli siis tänään olin helsingissä. revin itteni sängystä ylös, meikkasin ja puin päälle n. klo 7:20 - 7:55, jonka jälkeen raahauduin autoon.

autossa istuin noin 1.5 tuntia, joka ei ollut mikään ongelma, koska aamulla ilma ei vielä ollut kovin lämmin. lopulta klo 9:30 auto pysäköitiin helsinkiin, johonkin rantaan (huom ei RANNALLE vaan RANTAAN, jos ymmärrätte eron) josta käveltiin muutama sata metriä torille. torilla söimme aamupalaa, mä en tietenkään syöny, join vain vettä.

noin klo 10 lähdimme kävelemään luonnontieteelliseen museoon. matkaa oli 1.5 km. museo oli tylsä, kuten arvata saattoi, eikä mua vois vähempää kiinnostaa jotkut muoviluurangot. ällöttävää. museo kuitenkin oli neljässä kerroksessa, portaita yhteensä 104, joten viihdytin itseäni hetken ravaamalla portaissa. oltuani museossa noin puoli tuntia, lähdin keskustaan pyörimään.

olen aina pitänyt helsinkiä jotenkin erikoisena paikkana, mutta tänään mulle paljastu, ettei se oo mitään muuta kun ahdistavaa ja tupaten täyttä tavallista kaupunkialuetta. äitiltä sain 25 euroa, jotta ostaisin itselleni jotain ja kävisin syömässä. en ostannut itselleni mitään, enkä käynyt syömässä. okei ostin itselleni pullollisen fanta-lightia (vain 16 kaloria!), koska ilma alkoi päivän mittaan lämmetä ja alkoi olla jano..

sitten menin lopun joukon kanssa mäkkäriin, josta kävelimme takaisin sinne minne auto oli parkkeerattu. kävelimme kauppahallin läpi, istuimme hetken veden reunalla ja pakkauduimme takaisin autoon.

ajoimme noin 1h, jonka jälkeen pysähdyimme kahvilaan jätskille. ostin ruisleivän. onneksi en ehtinyt kuin haukata 2 kertaa, kun sain syötettyä lopun leivän ylipainoiselle pikkuveljelleni. join vettä. sitten ajoimme kotiin ja nyt olen täällä. :)

päivä ei ollut mikään erikoinen ja vaikka vietin koko päivän jäätelökojujen keskellä, en sortunut. olen ylpeä itsestäni. :)

hauskaa loppupäivää maailma, jos en kirjota enää illemmalla.<3