huomenta maailma. tänään sit paastoon tosissani. nyt en oikeesti syö. :) me lähetää lauantaina helsinkiin ja sitä ennen täytyis laihtua et voin ostaa vaatteita, koska enhän mä voi ostaa läskille minälle sopivia vaatteita, koska sit kun laihdun ne ei enää sovi ja sit mua harmittaa laihtua ja se ei oo hyvä.. :< ja mennään uimaankin, niin täytyy olla bikinikunnossa.. :D kunpa koulu jo alkais niin ois jotain tekemistä, eikä tarvis koko ajan miettiä syömistä.. :F

näin viime yönä sellasta unta et menin riparille uudestaan ja sit mun huoneessa oli mä, joku (en muista kuka), mömmö ja pete (käytän lempinimiä ettei kaikki tajua keistä puhun.. :D) ja sit mä menin sanoon helelle etten mä tosiaan aio olla siellä ja et haluun heti kotiin, ja sit se sano et joo huomenna puolenpäivän aikaan lähtee kyyti, kun oon niin paljon muitakin, jotka ei haluu olla siellä. :D ja sit mä en jaksanu oottaa kun mömmö oli niin kökkö ja sit vaan pakkasin mun kamat ja lähin käveleen kotiin.

sellasta tänää. raportoin vielä tänää lisää. nyt meen imuroimaan ja peseen lattioita. momo<3

p.s. niska kipee